FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Czy jest możliwość odbioru osobistego zamówionych towarów?
Niestety, nie ma możliwości odbioru osobistego produktów.
Czy istnieje możliwość wysyłki za granicę?
Niestety na obecną chwilę nie prowadzimy wysyłki poza granicę Polski.
Jak szybko realizowane są zamówienia złożone w Państwa sklepie ?
Wszystkie złożone zamówienia realizujemy w możliwie najkrótszym czasie. Dla zamówień złożonych do godziny 13 z opcją płatności za pobraniem oraz wysyłce kurierem czas ten wynosi zwykle do 24 godzin. W przypadku zamówień z opcją płatności przelewem, realizacja następuje po zaksięgowaniu środków na naszym koncie. Czas dostawy za pośrednictwem Poczty Polskiej wynosi do 2 dni, paczkomaty dostarczane są z reguły w przeciągu 1-2 dni od momentu nadania.
Jak mogę sprawdzić stan realizacji mojego zamówienia?
Informację na o Państwa zamówieniu są przez nas na każdym jego etapie realizacji wysyłane bezpośrednio na podany przez Państwa adres mailowy, dodatkowo po nadaniu przez nasz magazyn przesyłki otrzymują Państwo numer listu przewozowego wraz z linkiem do śledzenia na stronach firm przewozowych. Posiadając wyłącznie numer przesyłki statusy paczek można sprawdzić na poniższych stronach :
Firma kurierska DPD: www.dpd.com.pl
Paczkomaty Inpost: www.inpost.pl
Poczta Polska: www.poczta-polska.pl
Otrzymałem link do statusu przesyłki, jednak nie widzę żadnej informacji o niej na stronie.
Możliwe, że przesyłka nie została jeszcze zarejestrowana przez oddział doręczający. Dla przesyłek DPD oraz Inpost status powinien ulec zmianie około godziny 18 w dniu nadania paczki, w przypadku Poczty polskiej czas ten może wynieść 1-2 dni.
Otrzymałam przesyłkę, jednak zakupiony towar jest uszkodzony, co powinnam zrobić w tej sytuacji?
Staramy się aby wszystkie zamówienia realizowane przez nasz sklep docierały do klientów w oryginalnym, nienaruszonym stanie. Niestety sporadycznie zdarzają się przypadki drobnych uszkodzeń po stronie firm kurierskich. W przypadku stwierdzenia takiej usterki w obecności kuriera należy niezwłocznie sporządzić protokół szkody (w jego obecności), opisując dokładnie zaistniałe uszkodzenia. Następnie dokument należy wysłać na poniższy adres wraz z opisem sytuacji: info@cdd.pl
Jak odkamienić mop parowy?
Do mopów Vileda rekomendowane jest stosowanie wody destylowanej. Mop parowy można odkamienić wodą z octem w proporcji 2 miarki wody i 1 miarka octu. Należy przepuścić cały roztwór przez mop (nie myjąc podłogi), aby udrożnić cały system. Następnie napełnić zbiornik wodą i znów przepuścić go przez mop. Dopiero po tych czynnościach można napełnić zbiornik czystą wodą i przystąpić do mycia podłóg.
Uwaga: po każdym zabiegu usuwania kamienia zalecamy wykonanie testu z użyciem urządzenia, w celu wyczyszczenia stosownej wydzielonej powierzchni podłogowej, aby upewnić się, że nie pozostały resztki kamienia w urządzeniu.
Jaki płyn należy używać do mycia szyb myjką Windomatic?
Ściągaczka Windomatic przeznaczona jest do ściągania wody z szyb, luster, płytek oraz kabin prysznicowych. Do procesu mycia powierzchni można użyć dowolnego detergentu niepieniącego się przeznaczonego do mycia szyb.